Pro klienty zdravotních pojišťoven
V lázeňských hotelech MIRAMARE, VILA ANTOANETA a VILA VALAŠKA můžete absolvovat léčebné pobyty v lázních hrazené Vaší zdravotní pojišťovnou.
Jak do lázní přes zdravotní pojišťovnu
Poradíme Vám, jak zažádat u svého lékaře o návrh na lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.
Požádejte svého lékaře, aby vypsal Léčebné lázně Luhačovice, sanatorium MIRAMARE, s.r.o. na první místo v návrhu na lázeňskou péči.
Možnosti lázeňské péče
Komplexní lázeňská péče (KLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování a celodenní stravu.
- Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích za doplatek.
- 25% sleva na doplatky v lednu, únoru, listopadu a prosinci v hotelech MIRAMARE.
- NOVĚ - lázeňská léčba po prodělaném Covid-19 s komplikací zánětu plic
Příspěvková lázeňská péče (PLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu.
- Klient si hradí ubytování a stravování.
- 2 dny zdarma - leden, únor, březen, listopad a prosinec.
PŘEDBĚŽNÁ REZERVACE TERMÍNU 2024
Administrativní poplatek za předběžnou rezervaci konkrétního termínu je 2 000 Kč. více info o poplatku
Předběžná rezervace termínu na Komplexní lázeňskou léčbu na rok 2024 na hlavní budovy nyní již není z kapacitních důvodů možná, rezervace je možno provádět pouze na depandance vila Rita a vila Nasta a dále pak pro některé indikace na hotel Vila ANTOANETA.
PŘEDBĚŽNÁ REZERVACE TERMÍNU 2025
Administrativní poplatek za předběžnou rezervaci konkrétního termínu je 2 000 Kč. více info o poplatku
Rezervace na rok 2025 budeme přijímat telefonicky od 1.11.2024: 577 659 107, 577 659 112 od 7.00 do 12.00 hod. nebo elektronicky zde: předběžná rezervace
Rezervační formulář
ADMINISTRATIVNÍ POPLATEK
- Klient není povinen rezervovat konkrétní termín čerpání KLP. Lázeňské zařízení předvolá klienta po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt.
- Za předběžnou rezervaci konkrétního termínu KLP hradí klient administrativní poplatek 2 000 Kč / osoba (poplatek je platný celoročně).
- Administrativní poplatek je nevratný (platí i pro vyšší moc).
- Splatnost administrativního poplatku je 14 dnů od potvrzení rezervace konkrétního termínu. Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
- Možnost rezervace termín pouze v délce odpovídající příslušné indikaci.